Lillebror 4 år!

I dag har vi firat O.s 4 årsdag! Jag kan inte fatta det. Tiden går så fort!

Det har varit en jättefin födelsedag med kalas, pirat-tårta, Blixten McQueen, mys, skratt, nära och kära, roliga presenter och en charmör till födelsedagsbarn! :)

Bästa presenter var en sån här:

image561
Bild lånad från
den här sidan.

och en skiva med O.s favoritlåtar. :) Den hade t.om bild på O. på framsidan. Han har spelat och spelat. Och dansat och sjungit såklart. Behöver jag säga att första låten på skivan var "Etajp o poooodäls". :)

Så nu har jag officiellt ingen bebis längre. Det går att tro att man har en bebis upp till ca 3 år, men vid fyra år går det inte längre. Han är stor, min lilli.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback