Lördag

I dag känns det bättre. Jag var inte så stupid iaf. I bland blir jag nästan rädd för min intuition. Jaja, strunt i det nu. Jag lärde mej två saker av det här:

1. Att jag måste lära mej att hålla igen min glappkäft.
2. Att jag inte behöver säga någonting, för jag vet ju att jag har rätt i alla fall. ;)

Jag fattar inte varför jag ska ha så svårt att hålla snattran ibland. Jag talar först och tänker sedan, ganska ofta. Och det är inte alltid mun och hjärna går hand i hand. ( Tack goa C, JoVi och Pippi  OCH Å för kommentarerna♥)

Nog om det nu!


Kul med Let´s dance-finalen i går. Jag hejade på båda två! Fast en aningen mer på Tina. Jag tycker hon är underbar. Jag har en förkärlek till kvinnliga kockar..

image579 Monika Ahlberg (Bild från Recept.nu)

image580 Nigella Lawson (Bild från dailymail.uk)

image581 Leila (bild från recept.nu)

image582 Systrarna Eisenman (Bild från Adlibris)

Och så Tina förståss!

Det finns så många kokböcker jag skulle vilja ha. Älskar att sitta och bläddra i mina kokböcker. :) Har du någon bra kokbok hemma?



I
dag blir det en lugn dag. Känner att jag måste vila mej lite. Vi har så galet mycket på jobbet just nu. Det är jobbigt både psykiskt och fysiskt. Sen måste jag vila upp mej inför måndagen som kommer bli en stressig dag:

♥ Lämna barne på dagis, 6:30
♥ Jobba 7-13.30
♥ Matlust ger livslust-kurs 14-16
♥ Hämta barnen på dagis, försöka gå och äta något. (Världens vidrigaste dagisdag! Tur att det bara hänt en gång tidigare! Skulle aldrig vilja ha mina barn på dagis så länge jämt!!)
♥ 17-18 Gympaavslutning och uppvisning för L. (KUUUL) :)
♥ Lämna över barnen till sambon
♥ 18.30-19.30 Utvecklingssamtal med och för M.

Usch, det är inte en dag i min smak. Hatar att stressa och känna tidspress.

Men i dag är det ledig lördag. Det enda vi har planerat är att gå ner på stan och köpte lite "lyxchoklad" till barnen på ett kondis som de har önskat sej. ;) Kanske slinker det ner några lyxiga mamma-praliner också?!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att du också får vara ledig! Jag tycker nästan att du jobbar lika mycket som jag... stackare! :(
Du som gillar dr Snygg, har du sett Enchanted/Förtrollad? Jag såg deni går kväll och jag tar igen allt jag sagt om att han är ful och harmynt... drägel! Han blir bara snyggare med åren.
Kram och ha en mysig pralinlördag!
K R A M! ♥

2008-03-29 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback