Önskelista

image614Ett Leila-inspirerat förkläde

image615   image616

Fina degbunkar i porslin                           Några nya Margrethe-skålar i någon fin färg.

image617Glada bestick    image618 En tatuering, eller två. ;)

image619 En skön fåtölj, som bara är MIN.

image620 En biobiljett och ett trevligt sällskap :)

image621 Eftersom tonåringen köpte de vita jag ville ha får jag önska mej ett par vit Converse med röda ränder. De är ju ännu snyggare! ;)

De här, och 15 andra par i image622samma modell. ;)

image623 Kläder! Gärna den här tröjan och ett gäng kjolar.

Men mest av allt önskar jag mej

image624 LUGN och RO! :)

Och en god tårta, i sällskap av mina nära och kära!

image625

Ps: En sån här vore inte heller så dumt. Eller en sån här. :)

Klicka på bilderna om ni vill veta var de kommer i från. Nu ska jag sova. Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: JoVi

Många fina, goda, braiga saker! Kram!

Postat av: Amlon

Jovi: I knooow! ;)

2008-05-24 @ 06:22:24
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback