Shop ´til you drop

I går tog jag och the teenager till grannstaden och shoppade. Målet var examenskläder. Resultatet blev

♥ Jeansklänning
♥ Tre randiga tröjor (Mammas flicka! ;))
♥ Leggings
♥ Haremsbyxor
♥ Bikiniöverdel
♥ Vita tygskor
♥ Vita basketskor
image628Bild från Reebok

Sen var det säkert något mer. Det går i sånt tempo när hon handlar att jag inte hinner med.. ;) Jag känner tydligt att jag börjar närma mej den aktningsvärda åldern 35! *haha*

Jag själv slog på stort och köpte tre par skor. Två stycken leeeckra Foppa-tofflor, ett par röda till jobbet, och ett par rosa att ha inne hemma. De är ju så sköna! Sen köpte jag mej ett par svarta skor.
Typ sånna här. Sen blev det lite till småisarna. Såklart. :)

I dag börjar marknaden här i staden. Som tur är jag ledig i dag, så vi betar av den idag. Då slipper vi hysterin i morgon. Jag tycker inte att marknader är så himla roliga längre. Men jag måste ju gå för småisarnas skull. De tycker ju att det är superduperkul!

Jag jobbar i helgen. Har min skitvecka på schemat. Blä! Känns som om man bor på jobbet då. Det finns en människa som jobbar vid mej som jag absolut inte tål. Jag BRUKAR kunna hitta en gyllene medelväg, men det här går inte! Jag klarar inte av den personen. Punkt slut. I´m a bad person!

Näe, nu måste jag göra lite nytta. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: JoVi

Kul dag! :) Är imponerad över din skosamling ;) Du borde få vara skosmakråd åt mig, jag hittar ALDRIG skor längre :((

2008-05-24 @ 11:45:42
Postat av: Camilla

Oj, slog du till med två Foppisar samma dag? Det var inte illa... Dyrt... Jag har också ett par röda hemma och ett par beiga på jobbet. Skönare skor får man leta efter och faktum är att man har vant sig med utseendet också. :)
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback