Sista maj´s...

..låt: Over you med Daughtry ♥♥
..klädsel: Svart topp, svarta korta leggings, jeanskjol
..händelse: Hela dagen har varit bra. Soligt och ljuvligt! ♥
..njutning: Vädret, ledigheten och sällskapet!
..planer: Ska lägga mej och glo lite på tv. Jag är pigg! :)
..saknad: Å! Och min sambo..
..dummaste: Inget speciellt. Jo, att det inte fanns några fina shorts till O.
..drog: H2O
..roligaste: Mina barn!
..tråkigaste: Att sambon är på besök hos en kompis. Har fasiken inte sett honom på senaste veckan. Kul.. NOT!
..köp: Mat, isglassformar mm
..humör: Nöjd och glad! :)
..vill ha: en godnattsömn
..måste: Tvätta fötterna innan jag går och lägger mej. Hej Lort-fot.. ;)
..skratt: Åt småisarna, ett telefonsamtal ;), och en film jag och tonåringen har tittat på.
..jobbigaste: Diska. Hatar det!
..insikt: Ganska mycket..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jenfs

kolla gärna in min blogg ! :)

Postat av: Nilla

Tvätta fötterna-väder är det nu :-)

2008-06-01 @ 08:05:27
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback