Gårdagen

Vi hade en mysig dag i går. Mycket shopping och skratt. I like! :)


Finaste tonåringen och godaste kycklingsalladen ♥


Jag var ute efter något till julbordet vi ska på med jobbet. Men jag såg ut som FAT MAMA FRÄKNA i allting. ;)  Fick sån ANGST där i provhytten. Fast fina kläder var det iallafall. ;)

      
Fast fat mama fräkna köpte två mössor till priset av en. Tonåringen var så stolt över att jag klämde till med två mössor i FÄRG, inget svart. (Jag ser inte klok ut på korten, tur att jag fick kamoflera lite.. ;)) Sen köpte jag en v-ringad svart tröja till moi. Sedan blev det mest grejer till kalendrarna och den blivande 6-åring. Tonåringen shoppade såklart järnet. ;) Mycket fint!

Dagens roligaste händelse var när en gubbe gick rakt in i ett fönster på en affär. Han såg inte glaset utan trodde det var öppet. M. och jag gick utanför affären. När vi såg att det gick bra med honom så höll vi på att skratta i hjäl oss. Sen när vi skulle med bussen hem så kom samma gubbe och satte sej bakom oss. Asgarv igen. ;))

Nu ska L. och jag baka. Kram!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Men hej goddag! :) Gud vad kul att få se lite mer bilder på både dig och din tonåring. Visst är ni ganska lika till utseendet va? Söta! :)

Mysig shoppingur också. Jag som är lite nyfiken tänker så klart B eller L... hm...

Hoppas ni får en mysig söndag!

K R A M!

Postat av: JoVi

Ni är ju så galet lika och fina! Jag vet av egen erfarenhet att det inte är kul att bli kallad syster till sin mamma, men i smyg kan jag ju skriva att ni ser ut som systrar! hihi



Ska bli kul att läsa vad L kommer att få ;)



2008-11-23 @ 20:50:57
URL: http://joviskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback