Ny dag, nya tag

I går hade jag en riktig OFF-dag. Kände mej så trött på det mesta. Tex:
 
 ♠ Jämt är det stökigt och rörigt i våran lägenhet, som dessutom vi börjar växa ur. Hallen ser ut som ett ständigt bombnedslag! Jag fattar inte hur mycket grejer vi har.. Tittar jag runt i bloggar får jag bara ångest av allas stil, smak och ordning. Hur hinner ni?? ;)
♠ Energi-utsugare på jobbet.
♠ Att jag aldrig HINNER någonting extra! Jobb och vardagsliv är liksom det jag hinner. Skulle behöva göra massor av grejer här hemma, röja, måla om, tapetsera osv, men NÄR ska jag hinna det?
♠ Att jag börjar bli gammal.. Vill jag ha något mer barn? (JAAAAA!) Hinner jag?? Borde jag?
♠ Sura människor!! Bli arga i stället, for crying out load! Gå inte runt och sura!
♠ Att jag har mens! Har det så sällan, men när jag har det är det så tråååkigt!


Känslan består i dag med, men i något mildare form. Kan beror på att jag är ledig och ska ta tag i något av alla mina måsten. Men hur kul är det då.. Ledig = massa måsten.. På eftermiddagen ska jag och småisarna mysa på bibblan. Att lämna tillbaka bibblo-böckerna och låna nya är ett måste som jag tycker mycket om! ♥

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Det måste väl vara stökigt hos alla NÅN gång? Här är det stökigt varje dag (katastrofstökigt alltså), det går banne mig inte att hålla det ens okej en hel dag...



Att gå på biblioteket är MYCKET roligare och MYCKET vettigare än att städa. Det kommer dina barn ha med sig i resten av livet promise



Kram!

Postat av: Anna

Städa när man har småbarn är som att skotta snö innan det slutat snöa! Det var det någon klok kvinna som skickade till nov-02 listan för länge sedan. Tänker ofta på det när jag städat och ingen kan se det en halvtimme senare!

Prioritera mys med barnen, lite skit i hörnen har ingen dött av!=)

Kram

2008-11-05 @ 20:46:29
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: JoVi

Hur visar sig dina barns åksjuka? Här har ju lillasys klagat på ont i magen nästan varje gång vi åkt mer än nån mil, fast hon har aldrig kräkts förut. Stackars henne alltså, vi som bara trott att hon varit hungrig eller så :(( Har det blivit bättre när ni vänt barnens bilstolar?



Jag har gjort en liten färgredovisning nu hihi Fast som vanligt bubblade jag ju ut om 4 decennier haha



KRAM! Hoppas det känns bättre ♥

2008-11-05 @ 22:39:30
URL: http://joviskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback