Another day in paradise

..låt: Singing that melody ~ Swingfly
..klädsel: Grön kjol, svarta leggings, grå/svart randig tröja
..händelse: Vart hos mormor och morfar. MYS! Läka för både kropp och själ!
..njutning: God mat och sällskapet!
..planer: Kolla på någon film och äta pistagenötter
..saknad: Åsa ♥
..dummaste: En känsla jag har
..drog: Ingenting än, men det blir nog nötterna när jag sätter i gång! :)
..roligaste: Att vara i paradiset :)
..tråkigaste: Att dagen gick så fort
..köp: Lite mjölk och fil
..humör: Halva jag känner mej nöjd och glad. Andra halvan känner sej lite olustig
..vill ha: Lugn och ro. Sommar igen!
..måste: Komma i håg att L. ska ha matsäck med sej i morgon
..skratt: Åt ungarna när de skulle slå volter :))
..jobbigaste: Den där känslan jag har....
..insikt: att jag måste ha ett hus någongång i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback