Spel



Båda småisarna är inne i en spela spel-period just nu. KUL! Kul också att O. börjar klara av svårare spel så vi kan spela alla tre. Här är barnens favoritspel just nu. Memory är båda två galet bra på. De spöar mej stort varenda gång. Jag borde verkligen träna upp mitt minne. ;) Mitt favoritspel är Labyrinth. ♥

Tp är också kul. Men sist vi spelade här hemma blev jag så sur på min sambo.. Jag är en så dålig förlorare när jag spelar mot honom.. Minigolf har vi aldrig spelat, det är ingen idé. Han är alldeles för duktig.. ;) Som tur är blir jag inte sur på barnen när de vinner, och de verkar inte ha ärvt mitt dåliga förlorare-beteende. :)

Kommentarer
Postat av: JoVi

Jag är ingen dålig förlorare, men däremot gillar jag att driva med dom som är det hihi Sambon har varit superdålig förlorare tidigare men det har börjat ge med sig lite efter min hårda träning haha.



Vi ska köpa ett nytt (mer hållbart än det skräp vi har nu) Vem där till storebror i present. Sen ska jag kolla in labyrinth!



Ha en härlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback