Värsta fyndet

I går cyklade O. och jag ner på stan. Gjorde ett nytt försök på banken ,och det gick bra då. Bara 20 minuters väntetid den här gången. Suck. Sen fick jag lov att kika in på Hemtex. "Den häj affäjen äj den tjåkigaste i hela väjden. Jag sättej mej häj och väntaj", sa Olle och slog sej ner på golvet. :) Shoppade 4 påslakansset:


2 st. sånna här. Det är lite bäckibölja i ränderna. (De ligger i tvättmaskinen i väntan på att tvättas.. )


Till M. köpte jag det vita med jordgubbar. Det har hon spanat in länge. Också det bäckibölja (stavning??). Till L. köpte jag ett med älvor, drakar och slott. :) Födelsedagspresetner ska det bli.

Det bästa av allt var att de kostade 49 kr styck! Alltså 196:- totalt. Helt galet! Det skulle egentligen kostat närmare 900 kr. Måste svänga förbi i dag innan jobbet och ev. köpa något mer. :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pippi

Hemtex är en underbar affär. Är helförtjust i deras reor :) Var också och handlade påslakanset i veckan. Betalade 300 kr för det som skulle ha kostat 1098... Inte helt fel... Ha en bra fredag och helg!

Postat av: Åsa

åh.. hemtex here I come! Älskar att köpa nya påslakan :) beställt ett (två!) par nya från Ellos, svart å vit-rutiga. Karlstad saknar Mamma Mys, kom snart hit igen! Fin bloggbaksida igen föresten :)

2008-10-10 @ 19:24:14
Postat av: Nergårds-Emma

Det måste jag kolla in på måndag om jag hinner. Jag älskar bäck och bölja! Påslakanet med jordgubbarna var underbart. Det får mig att tänka på mormors gamla sommarstuga :-)

2008-10-11 @ 23:32:12
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Smilla

Sånt bra pris! Måste in och kolla nästa gång man kommer förbi en hemtex butik.

2008-10-12 @ 21:57:39
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Amlon

Alla: När jag skulle handla ett gäng till dagen efter fanns det ETT enda set för 49:- kvar i hela affären. De måste ha gått åt som smör i solsken! :)

2008-10-14 @ 09:25:33
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback