A lavvståri :)

*haha* Inlägget i natt tyder på att vi hade haft det ruggit kul! :) Gapade singstar och hade så kul! :)

Å. och min historia är egentligen ganska speciell. När jag var typ 16 år fick jag ett brev av en tjej som ville börja brevväxla. Jag tyckte hon verkade jättetrevlig, och lik mej. Jag svarade på brevet och vi började brevväxla. Det klickade på en gång mellan oss. Sedan träffades vi (Vi bodde ca 10 mil i från varandra då) och det blev ett stort KLICK då med. :) Vi är väldigt lika, och tycker lika om det mesta. Hon är min bättre hälft liksom!

Sedan dess har vi träffats med jämna mellanrum. Vi har pratat bort många timmar i telefonen. ;) Ett tag pratade vi varje söndagskväll. Då analyserade vi alltid Robinson.. *haha* Vi har varit i Stockholm många gånger tillsammans, och i andra delar i Sverige. Vi har HUR MYCKET roliga minnen som helst!! ;))

Å. är en av mina allra bästa vänner, den bästa kan jag nog säga. Trots att vi inte ses så ofta, eller pratar i telefon så ofta (brev skriver vi inte längre ;)) så är det precis som ingenting har hänt när vi träffas. Vi bara tar vid där vi slutade sist. ;) Och trots att vi lever ganska olika liv så har vi ändå massor gemensamt!  ♥ Å. är bäst!

Vi kom på igår att nästa år firar vi 20 år som kompisar! Det måste vi fira ORDENTLIGT! :)

Jag är så glad att jag svarade på brevet som kom för 19 år sedan. Tänk om jag inte hade gjort det? Vad mycket roligt jag skulle ha missat! Och vilken bästig människa jag skulle ha missat.

Puss till dej, Å! Och tack för en kul helg. Hälsa Muss Pigg också! *hahaha*

Here´s for you!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du får mig att gråta god dammit! Den här helgen har verkligen varit KVALITET för mig! Bästa vännen på besök å det blir inte många tysta minuter! Du är välkommen när du vill, blir det för kämpigt/jobbigt så kommer du hit bara -så är det! Jag tror att jag kan säga redan nu att hösten är räddad pga ditt besök :) see you later Johnny! ;)

2008-09-21 @ 21:54:59
Postat av: Åsa

Du får mig att gråta god dammit! Den här helgen har verkligen varit KVALITET för mig! Bästa vännen på besök å det blir inte många tysta minuter! Du är välkommen när du vill, blir det för kämpigt/jobbigt så kommer du hit bara -så är det! Jag tror att jag kan säga redan nu att hösten är räddad pga ditt besök :) see you later Johnny! ;)

2008-09-21 @ 21:59:03
Postat av: JoVi

Vilket häftigt sätt att få en bästis på :)



Lite samma som mig och min ♥ ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback