Busy

Som vanligt när jag har skitvecka på jobbet har jag inte tid att vare sej blogga eller kommentera hos Er! Fullt upp!

I dag är det jobba som står på programmet. Ska på någon blöjvisning också (Är blöjombud på jobbet. Fiiint som snus.. ;)) Egentligen skulle jag ha prov på medicinhantering, men jag tänker hoppa över det. JAg har inte tid att stanna 1 minut längre på jobbet.. För sen ska jag och småisarna på höstfest på dagis. Ska bli kul. L. längtar efter att få träffa sina gamla kompisar och fröknar igen. :)

Annars är allt som det brukar...

Ha det så bra tills vi hörs igen! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ibland kör det ihop sig a_lot!

Kram på dig och välkommen tillbaka till bloggen då det lugnat ned sig lite.

Postat av: Madde

Hoppas du lägger till blöjombud i ditt CVhihi! Ha det så skönt på höstfesten!!

2008-09-24 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback