Paus eller inte paus

Tack för att ni fortsätter kika in, trots att det händer NADA här på bloggen. Hösten och varadagen har tagit mej med storm. Jag känner mej trött, helt enkelt. Det är mycket som tar på mina krafter just nu. Men jag vänjer mej, det vet jag. Läser jag i min blogg har jag haft samma känsla tidigare år, samma tid. Det går över! :)

I dag har jag två ensamma timmar framför mej. Ovanligt! Tror att jag ska gå och simma. :)

Ha en bra dag! KRAM




Uppdat: 12.46. Jag simmade 1 km. Jätteskönt! ♥ Känner mej som en ny människa både i kropp och huvud. Underbart!!

I dag fick jag hem min personliga almanacka. Jag är kär i den! Den är så fin. Och vilket härligt papper det var i den. Ska ner på stan när L. har slutat skolan, då ska jag köpa en finpenna att skriva i min almanacka med. :)

Å, älsklingen, undrade vilken färg jag valde. Självklart den du skrev att du tänkte ta på nästa, dvs grön. :) Ljusneongrön på bakgrunden, och ljusgrön på texten. ;) Fast jag hade för mej att jag hade tänkt tvärtom. Men det blev vårigt och fint iaf. ;) Vad har ni för färg på eran, om ni har någon?

((Varför funkar det inte att länka?? ))

Snart ska O. och jag hämta lilla L. Sen ska vi gå på stan och fika. Jag håller fortfarande på med sunda livet. Har inte ätit godis, glass och fikabröd på typ tre veckor. Det märks på byxorna. Men det är så j*vla tråkigt. VARFÖR ska jag vara en antingen eller människa? Jag SKA lära mej att inte moffla och "unna mej" saker hela tiden, utan bara i bland. Att det ska vara så svårt.. ;)

KRAM! ♥

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nä, du får inte sluta blogga - jag älskar din blogg ju! Men hoppas du får tillbaka inspirationen snart gumman!

Kram!

Postat av: JoVi

Blogga på bäjbi! Jag behöver något att läsa ;)



Kram!

2008-09-04 @ 21:59:50
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Amlon

Camilla: Tack, gulliga du! Nej jag ska inte sluta blogga! Inspirationen kommer tillbaka! Kram



JoVi: Tack, bäjbi! :)Kram

2008-09-05 @ 21:36:52
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback