Segt

Vad segt vi har det. L. är slö och vill bara ligga och titta på Bompakanalen. O. sympatislöar. Jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag vill göra något, men ids inte börja med något. Ändå känner jag att jag måste göra något. Jag kan inte bara vara hemma en hel dag, utan att jag gör något. Det går inte. Fast iofs har jag städat L.s garderob och plockat med tvätt, och kört två tvättmaskiner mm. ;) Men jag vill göra något mer. Jag är inte jordens mest aktiva person, men jag klarar inte av att inte göra något under ett längre tag. :)

Saker jag borde göra:

♥ Sätta upp gardiner i köksfönstret
(Varför jag inte gör det: Känner att jag inte orkar plocka ner allt och tvätta fönstrerna.. Dessutom kanske jag måste stryka om gardinerna)

♥ Baka
(Varför gör jag inte det: Har inte så mycket mjöl hemma)

♥ Göra om på bloggen
(Varför gör jag inte det? Det tar alldeles för mycket tid, + att det är skittråkigt)

♥ Gå till återvinningen
(Varför inte? För jag har ett magsjukt barn hemma.)

♥ Ringa frissan
(Varför gör jag det inte? För jag inte vet NÄR jag kan klippa mej. Helst i morgon, men det beror på hur L. mår)

♥ Nostalgipyssla
(Varför inte? Därför jag fick kramp i armen i sändags av allt klippandet. Dessutom är det lite hemligt för småisarna)

♥ Röja järnet på alla stökiga ställen i lägenheten
(Varför inte? ORKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Suck. Det finns att göra, men inget känns kul. Eller så himla nödvändigt.. Eller genomförbart.

Jag får gå och plocka in disken i skåpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback