The radio's playing songs that remind me of you

I kväll när jag och rara A-L jobbade hörde vi den här låten på radion. Båda blev helt lyckliga! Jag hade helt glömt av att den fanns.. Men den är ju fortfarande BRA!!!




Discot i går var toppenkul. Det var lycka att få ha egna pengar och handla godis och chips i kiosken precis som man ville. ;) Och det handlades en hel del ska jag sägas.. *hihi* Så mycket dans blev det nog inte, mer jaga och toksnurra tills man ramlar. :) Men L. var så nöjd, så nöjd! Älskade, fina unge!! ♥ Hon somnade på tre sekunder när vi kom hem. Jag med. Det var galet hög ljudnivå och jag satt i över två timmar på en gympabänk utan ryggstöd. Hej, ont i kroppen!

I dag har det varit en bra dag! It ain´t over ´til the fat lady sings..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback