Typiskt

L. har inte kräkts på ett dygn, men är ändå lite dassig så vi är hemma idag med. L. är jättebesviken för hon missar skolfotograferingen (Mamman är nästan grinfärdig!). Skit alltså! I år får hon ju sin första SKOLKATALOG, och så är hon inte med själv. Typiskt!

En annan typisk sak är att jag missar min klipptid idag. Får ringa och kolla om de har någon i morgon. Jag jobbar ju kväll i dag så jag hinner inte klippa mej på eftermiddagen. Typiskt!

Men i dag har jag vetemjöl hemma, så i dag kan vi baka! :)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nä, men usch så trist! Tur i oturen att ni kan baka lite i alla fall. =)

Kram!

Postat av: JoVi

Åh nej! Lilla gumman, både sjuk o missa skolfoto :( Hoppas hon snart kryar på sig (och att skolfotografen oxå är sjuk i dag hihi)



Kram!

2008-09-18 @ 12:15:58
URL: http://joviskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback