Dålig dag - bra natt?

I dag har jag haft en skitdag! En jäkla skitdag! Jag har blivit så besviken och arg. Naturligtvis gick det ut över fel person. Så nu sitter jag med axlarna i öronhöjd och jordens dåligaste samvete. I bland känns det som om hela världens lutar sej mot mej, att jag ska jonglera 1 miljon bollar själv. För det mesta går det bra, men ibland måste jag ha någon som kan ta över några bollar.



Jag får jobba på saken, sen känns det bättre i morgon.

Positivt i dag: Mina fina barn! Och Spotify! Har hittat en låt som jag älskar och helt hade glömt: Don´t ask med Gloria. ♥

Kommentarer
Postat av: Pippi

Trist när det blir så. Men du är ju suverän på alla sätt i alla fall ♥ Kram!

Postat av: Anna

Det där med att jonglera alldeles för många bollar, det känner jag igen! Så himla jobbigt!

Hoppas att det känns bättre idag!:)

Kram

2009-04-02 @ 16:34:21
URL: http://grodmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback