Gerbera

En ny blomsteraffär har öppnat i stan. De firar de med att sälja gerbera för 7 kr/styck. Ja, tack sa jag och gick in. Jag höll på att gå bananas. Det fanns så mycket fina färger! Tillslut köpte jag en 5 st röda med lite grön gojs.(+ att jag slängde i några tulpaner jag köpte på Hemköp) Vilken lycka! Jag älskar gerbera. Stilrent, enkelt och snyggt! Inget joll liksom.





Just nu ägnar jag många tankar åt en familj som just nu går igenom det värsta man kan göra, antar jag. Jag känner inte er eller J. Men jag lider så oerhört med er! Det är så hemskt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var så som man trodde alltså.. det var J?! Usch å fy!

2009-04-23 @ 20:09:49
Postat av: C a m i l l a

Jag såg i tidningen i dag. Otäckt! :( Skönt ändå om det löses...

Gerbera är min favoritblomma! 7:- var riktigt billigt, så klart du måste slå till då. :)

Kram och trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback