I´m in love!

För ett tag sedan såg jag ett par så himla söta träskor i ett skyltfönster på stan. Har gått och glott på dem flera gånger och blivit mer och mer kär i dem. Inte min stil, egentligen. Visade min tonåring skorna. Trodde att hon skulle tok-dissa dem. Hon tyckte de var supersöta och att jag absolut skulle köpa ett par. (Hon är antagligen ganska trött på min Crocs Mary Jane.. ;)) Trodde även sambon skulle dissa dem, men han gillade de dem. Jag är förvånad. :)

I går var jag och provade ett par. De var så söta, och jättesköna. Hon i affären hade sina hela dagarna. Och när hon kom hem. ;) Är man ett barn av det glada 70-talet måste man ju ha ett par träskor liksom. Det kanske sitter i ryggmärgen? ;)

Frågan är bara vilken färg jag ska ha?

De här ligger bäst till idag:



Helst vill jag ha ett par svarta. Men jag ska inte köpa svarta.

Ang. avstampet så är det så pass privat att jag inte kan skriva om det här. Inte nu iaf.

Ang. gymnasielinjen: Det blev en linje som bara finns här. Så jag vill inte skriva namnet på den här. Hemliga Arne. Men jag kan maila dej; Pippi! :) Det är iaf som handen i handsken. :)

Nu ska jag jobba för en gångs skull känns det som. :)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Söta! :)

Hm... jag får väl ge mig till tåls ett tag till då angående din hemlis. ;)

Och jaaa - spikmattan är helt underbar! Jag sover så himla bra efter att ha legat på den och läst ett tag innan.

Kram och trevlig helg!

Postat av: Anonym

Blommiga! Så passande till en bullmamma! :)

2009-04-17 @ 18:33:38
Postat av: Anonym

JoVis svar pekar uppåt

2009-04-17 @ 18:34:01
Postat av: Pippi

Jaaa, maila mig :) Träskorna var jättefina! Tycker absolut att du ska ha ett par. Jag tycker iofs om rosa, men de där vita med blommor på var oslagbara! Köpköpköp ;)

2009-04-17 @ 21:26:31
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Smilla

Dom va ju supersöta =)

2009-04-19 @ 07:02:44
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Himla söta skor :)

2009-04-24 @ 23:13:01
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback