Tisdag


Att ha en tonårsdotter med lika stora fötter som en själv har sin fördelar. Här provar jag hennes nya Converse.;)  Jag älskar Converse! ♥

(I fall tonåringen läser det här: Jag lovar, jag gick bara runt lite med dem i lägenheten, jag gick inte utanför dörren! ;))


I dag ska jag börja jobba kl. 16. Snart ska jag sticka ner på stan och ha lite egentid, som det så fint heter. Jag är dålig på egentid. Tänkte jag skulle unna mej själv något. Det är jag också dålig på. Eventuellt ska jag köpa lite vårkläder till barnen. DET är jag bra på. ;))

Sen ska jag till mitt jobb och slava. När jag jobbade i helgen var det en som sa "Jag kan inte FÖRSTÅ hur man kan välja ett sånt här jobb som du har". Då tänkte jag "Det ska väl du vara tacksam för, annars hade du inte fått någon hjälp alls." Blev så sur.


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, jag minns mina gröna Converse från tonårstiden. Kärlek! :)

Dock har det gått över med åren lite för mig.

Men vilken kommentar... alltså, jag tycker att ni som jobbar inom äldreomsorgen är värda dubbel lön, för det tunga arbete ni utför - både psykiskt och fysiskt. Så det så!

Kram!

Postat av: Mija

Alla älskar converse.

Alla passar i converse.



utom jag



Jag ser ut som Kalle Ankas moster i sånna..



surar

2009-04-22 @ 15:26:38
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback