Pigg och vaken

Hur kan jag ha dubbelt så många besökare här än vad jag brukar ha? Vad har hänt? Ni får gärna lämna en litet HEJ när ni ändå är här också! :))

Här sitter jag alldeles ensam. Skönt med en liten paus! Småisarna och även tonåringen sover. Jag sitter här och lyssnar på mitt älskade Spotify. Just nu Good Riddance ♥ Green Day. En av mina absoluta favoritlåtar. 

I kväll har vi tittat på Wildkids. L. och jag blev grinfärdiga när inte Lejonen vann. O. påstod att han precis bytte favoritlag till Björnarna. ;) 

Sen har jag och teenien tittar på Robinson. Där håller jag helt och fullt på Träskgänget. Tål inte Christian. Men allt är ju klippt så han framstår som elak, påstår han. Men han har ju ändå sagt grejerna liksom. Vi höll på att svimma när han sa att han "dricker viiiiiiin sex dagar i veckan" och ändå hade bättre kondis än Raffe. Men ta bort. ;) 

I dag har vi fixat ris till Berget. Jag tog syrenkvistar i år. 

L. hjälpte mej förstås.

Sen fick vi fjädrar över. Då gjorde vi ett ris på balkongen. ;) Det blev dock lite snålt med fjädrar där..

Ser ni vilken utsikt vi har från Berget? :)

I dag är jag så där överförälskad i mina barn. De är så himla fina och ljuvliga! Jag är så lycklig över att jag har fått dem. Att de bara blev till utan att behöva kämpa. Att de föddes friska, och att det har fortsatt så.  Att de är sina egna individer och så oerhört trygga i sig själva. Att de är kreativa och fantasirika. Att de har humor och är glada för det mesta. Att de är varma och kan visa känslor. Att de törs vara sej själva. Att de är goda och snälla. Att de är empatiska. Att de ger mej så många glada skratt och goda stunder. Att de får mej att känna att jag lever. Att de är de finaste som finns. Att de är mina! And so on! ♥ Jag älskar er mest av allt, M + L + O! ♥ Tack fär att ni finns! ♥

Nu ska jag gå och lägga mej. Tack för att NI finns! :)





 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej kompis! Jag här ju här var och varannan dag, men visst blir man nyfiken på besökare som aldrig skriver något... och lite "sur"... ;)

Hoppas ni får en lika mysig söndag. Jag gillar verkligen ert färgglada påskris! Varför bara ha vippor i en färg?

KRAM! ♥

Postat av: JoVi

Fina påskris! Dom ser nästan ut som våra, mycket fjädrar och mycket pynt :)



Myyyyyyyyysigt med tussilago också! Det känns inte som vi bor i samma land...tittar vi ut ser vi snö snö snö. Storebror gjorde slalompremiär i fredags!!



Kram!

2009-04-05 @ 12:20:51
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Mija svarar Fili

Hah

Var det Christian han hette!!?

Vilken snubbe! Gud va jag retade mig på honom igår.. Verkar inte riktigt klok juh...



Kram på dig i solen

2009-04-05 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback