Vårkram


Det är skam att jag måste kamoflera det här kortet. Det är så himla fint! ♥

Vi gick på kvällspromenad i kväll. Med nya träningsskor och solen i ögonen. ♥ Vårmössor och fleecejackor. Med en mamma med ro i sinnet och två barn som var vårglada och med benen fulla av spring. S-å h-i-m-l-a u-n-d-e-r-b-a-r-t! Livet när det är som bäst! ♥

Nu har jag jobbat natt klart. Jag har bestämt mej för att inte jobba natt i sommar. Vi ska få nytt schema med fler lediga dagar och kortare dagar! Kommer alltid att sluta kl. 13 när jag jobbar dag. Skööönt! :) Därför kommer jag att jobba på mitt vanliga schema i sommar. Fast jag ska ha semester också såklart! En av mina finaste jobbarkompisar ska ha en bebis i höst. Jag är så glad! :) Fast jag kommer sakna henne!

I helgen är sambon ute på äventyr. Jag och mina barn är hemma. Och som vanligt tycker jag det är galet skönt! ;) Jag behöver mina små pausar. Punkt slut.

Jag har varit och klippt mej idag. Sköönt! Tyvärr hade min frisör semester så jag fick en annan. Hon blååste håret så jag såg ut som om jag hade en hårhjälm! Tante Hjälm liksom.



Här har jag dock rufsat till det lite.. ;)



Nacken.. Lätt att ta kort där när man är ensam då.. ;)

Nu är det bara lite fär och -15 kg så är jag redo för våren! :)

Kommentarer
Postat av: JoVi

Ni är finisar allihopa! ♥

Postat av: Pippi

Instämmer med föregående talare :)

Låter jättehärligt när du berättar om er promenad. Längtar faktiskt lite till vår-våren när snön försvunnit när jag läser ditt inlägg :)

2009-04-05 @ 15:52:48
URL: http://langstrump.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback