How did I become so obnoxious?

Nu fick jag dåligt samvete över mitt förra inlägg. Men jag blev bara så trött. Nog är det mycket lika i massor av bloggar. I mina favoritbloggar tycker jag om att läsa om råååååsa och shopping! ;) Men tittar man i okända bloggar så är det ingenting som lockar mej att läsa mera, för det mesta. Ok?! :)

Sen förstår jag att många tycker att min blogg är lika med noll. Men det struntar jag i. :) Bloggen är min egen och jag har den för min skull! Fast jag är jätteglad att någon vill läsa, och kommentera ibland. :) Jag ♥ er!


Ska vi plocka körsbär i min trädgård? Du och jag, trallala

På tisdag ska min tonåring ut på fjällvandring med sin nya klass. Tre nätter ska de vara borta. Hoppas att det inte blir så kallt och att det inte regnar. Och att det blir kul! :) Det kommer bli extra tomt här hemma då. Bara jag och småisarna. Ovant. Tonåringens pappa, som är värsta friluftsmänniskan, är i extas över att M. ska ut på fjällvandring. Helst skulle han väl vilja följa med. M. kan iaf stoltsera med proffsigaste packningen säkerligen. Nåt som hon är sådär nöjd med. ;) Jag är åt andra hållet jag.. Jag anser att hon är så stor att hon måste tänka själv. ;) Fast jag frågar lite ändå. Om typ mamma-grejer som plåster och toapapper. *haha*



I dag har O. varit på kalas hos en dagiskompis. Kul hade han haft det. :)

Nu ska jag lyssna på min älsklingslåt för tusende gången idag. Nej, det är inte Winnerbäck utan
den här . Jag älskar den! ♥

Ha en skön kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där med att mycket är lika i bloggvärlden! Min blogg är min blogg och där skriver jag också precis vad jag vill!:)

Kram

Postat av: Smilla

Inte ska du ha dåligt samvete, det är ju så det är;)Vi som är här gillar din blogg =)

Spännande med friluftsliv =) Jag är nog som dig och tror att barnen(åtmintonne dom stora) kan packa själv. Och så fick dottern inga långa byxor med sig när hon åkte till Frankrike i början på sommaren....

kram

2009-08-25 @ 08:07:59
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback