Snart höst

Och jag är så trött på mitt solblekta hår. Lite färg i håret, och genast blev jag piggare. :)


Före: En solblekt mami


After: En glad och färgstark mami

Korten är tagna samma dag, även fast jag ser ut som jag har gått upp 40 kilo.. Sen när jag ser det första kortet ser inte håret så fult ut som det egentligen var.. Jag trivs inte i ljust hår. I´ve done my time as a blondino. ;)


Avslutar med nattens outfit.

Morgonrock i plysch: Min, från det glada 70-talet
Kalsonger: Lindex
Pyjamasbrallor i typ strl 86: Minns inte

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gårdjös :) det är allt jag har att säga..

2009-08-12 @ 21:34:30
Postat av: Smilla

Tycker du såg snygg ut i det ljusa också, men förstår att du vill vara ännu snyggare med lite färg i håret =)

Vilken läcker kille i nattens outfit ;)

kram

Postat av: C a m i l l a

Jag håller med Smilla! Tycker att du var snygg i det ljusare också, men det mörka hade du ju suddat på så att man inte såg någonting av dig. Säkert jättefint det också!

Kramelikram!

2009-08-13 @ 09:00:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Pippi

Snyyyggt med håret! Fast det solblekta var fint det med... Har också en färgning som väntar på att bli använd i badrumsskåpet. Slingor på utväxt är ingen höjdare ;) Höjdaroutfit sonen hade inför natten :)

Kram!

2009-08-13 @ 11:25:23
URL: http://langstrump.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback