Dagens...

..låt: Nån med Winnerbäck. Världens bästa! 
..klädsel: Långfillingar med hjärtan och stickad Norge-tröja
..händelse: Kylan, -21 i morse! lite hångel mitt på stan. ;)
..njutning: Hånglet *hihi* och känslan av att ha 2 ½ lediga dagar framför mej! I like!
..planer: Inte mer än att lägga mej, så småningom
..saknad: Han med håriga armar ♥
..dummaste: Fucking hostan!
..drog: Mandariner! Frossar i C-vitaminer
..roligaste: Endel saker på jobbet, endel saker här hemma. :) 
..tråkigaste:
Hostan! Och kylan!
..köp: En burk, servetter, muffinsformar, hostmedicin och *host* nässpray..
..humör: Väldigt bra! :)
..vill ha: Långledigt med mina barn!
..måste: Hostmedicin och vila
..skratt: Mina roliga barn, och mina roliga arbetskompisar.
..jobbigaste: Favoriti repris: Hostan och kylan (Fast egentligen lider jag inte av någon av dem, men det var det jobbigaste idag iaf.. )
..insikt: 2009 blev ett riktigt bra år! Trots endel jobbigheter. Att separera är det bland bästa jag gjort! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så kräjsy.. hångla mitt på stan.. gamla männskan.. hahahaha Nu har jag bestämt en sak.. du kan inte undgå det längre! I sommar kommer du hit å ser på LARS med mig på SANDGRUNDSUDDEN ♥ japp, bokat å klart! Ingen återvändo.. :) visst vill du?!

2009-12-30 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback