God Jul!

Pralinerna är gjorda, granen är klädd, klapparna köpta och inslagna. Julron har kommit till Berget. Tyvärr har blogglusten lyst med sin frånvaro, så jag tänker ta en officiell paus så länge jag har lust, eller så länge jag inte har lust rättare sagt. ;)

Här är några bilder från Berget.


Syskonen gör nejlikeapelsiner


Vi har gjort kristyrgrejer. Jättekul! :)






Snö x 3! Love it! Vi gjorde en tunnel. :)


I år gjorde alla på Berget varsitt pepparkakshus! Här är tonåringens och lillebrorens.


T.om jag gjorde ett. :)


Våran sötaste gran! :)

Nu önskar jag Er alla en riktigt SKÖN jul! :) Det ska jag ha. Jag har varit ledig i 5 dagar nu, ska jobba julafton och juldagen (7-13 båda dagarna) men det är lite mys att jobba på jul.

I dag ska vi ner på stan och nöjesgå lite. Inga måsten, förutom att köpa nässpray. Drömde i natt att de hade tagit bort nässpray från apoteket. Jag blev så förtvivlad att jag slog till apotekaren.. ;) Sen blir det lugn och ro. Jag tror att jag ska sova borta i natt, annars blir jag helt själv hemma i kväll. Snyft. ;)

Ha det så bra nu! God jul mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder. Skönt med bloggpaus, det behöver man ibland.



God Jul och Gott Nytt År!



Kram

Postat av: Camilla

God jul fina A! Hoppas du får en mysig jul med familj och håriga armen.

Var inte borta för länge nu.

KRAM!

2009-12-23 @ 15:20:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Grodmamman

Ha en riktigt GOD JUL du också!

Kram

2009-12-23 @ 19:18:24
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Pippi

Go'jul och ha det så skönt ni bara kan! ♥ Hoppas att blogglusten återvänder så småningom :) Kram!

2009-12-23 @ 19:24:25
URL: http://langstrump.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback