Lucka 7


I min familj är vi givmilda och gillar små överraskningar. Jag är uppfödd med paketkalender, och naturligtvis har alla mina barn varsin. :) Min gulliga mamma (dvs förebilden för alla mina braiga ideer! :)) har gjort en liten kalender till mej också. Så den öppnar jag varje morgon. :) Jag är ett stort barn, egentligen. ;) I dagens ask fick jag två små toblerone. Andra saker jag fått är tex trisslott, pengar, mandlar (min drog!).

Tack mamma för den fina kalendern och för alla mysiga grejer du (och pappa!!) hittar på, som jag för vidare på mina barn! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så himla kul med några traditioner som man för över till sina egna barn eller syskonbarn som man hade själv när man var liten. ;)



Postat av: Camillas dagar

Nä, gud så gulligt! Vilka fina föräldrar du har. Klarar du dig från att tjuvkika? Jag är också ett stort barn, så jag skulle lugnt tjuvkika i låda 24 i alla fall. ;)

Kram!

2009-12-07 @ 13:54:13
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Amlon

Linda: Ja, det är jättemysigt!



Camilla: Jag tjuvkikar inte! Duktigt va?! :)

2009-12-10 @ 12:40:09
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback