Paket

Nu har vi varit och handlat bebiskläder. Åh, vad mysigt det är med små, små kläder.


Från Åhlens och Lindex. Den randiga tröjan är en riktig Amlon tröja. Jag menar det måste ju synas vem som har handlat kläderna. ;) O. tyckte ABSOLUT att M. skulle ha en Star Wars-tröja, så det fick han. Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli, heter det ju. ;)


Inslaget och klart. Nu gällar det bara att komma i håg paketen i morgonbitti. ;)

PS: Nu har jag bestämt att jag ska ha en bild från Berget varje dag under hela december.

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Söta och coola kläder! :) I min vänskapskrets är det inga som får barn längre, så det var jättelänge sedan jag köpte såna.

Och så trevligt med bilddagbok i december. :)

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback