Happy Valentinsday

Jag firar Alla hjärtans dag på jobbet, som den sanna romantiker jag är. NOT! ;)

Barnen får hemgjorda påsar med röd/rosa/vita godisar i. Som vanligt. ;) Men det är alltid uppskattat. Sen blir det lite småsaker också till de små hjärtarna. ♥ Mitt största hjärta, sambon, får ingenting. Jag är så himla oromantisk. Dessutom klarar jag inte av krystad romantik. Typ. att man får blommor en gång om året, och det är på AHD. Näe, då tar jag hellre vilken vanlig torsdag som helst. ;) Men en extra kram ska han allt få. ;)


Min söta bonus´ påse. :)


Innehållet.. ;)

Ha en fin ALLA HJÄRTANS DAG, alla mina fina läsare! Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

åh.. jag vill oxå ha en.. ;)

Postat av: C a m i l l a

Hjälp vad gott det där såg ut! Jag håller med Åsa, jag vill också ha en!

Hoppas jobbet går bra. Här är lugnare än lugnast. Superskönt! Ska snart hem och äta kakor och tårta. :)

Kramar!

2009-02-14 @ 13:20:07
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback