JoVi + dagen Ö

Jag köpte det här idag. Är det nåt som passar till Lillasyster? :) Isf kan jag skicka det till er!




Allt har gått bra idag. Vi har ett datum för operation. Iiiiiih. Har dock träffat helt underbar personal i dag som gjort mej mycket lugnare. Skönt!

När vi åkte hem frågade jag L. om hon funderade på nåt
- Ja, på om den där affären med pärlor ligger här eller inte..

;) Med andra ord: L. är stencool!

Mer orkar jag inte skriva nu. Har träffat 5 olika läkare, och två sköterskor i dag. Pust!

Men vi känner lugnet! ♥

Kommentarer
Postat av: JoVi

Absolut! Vad gullig du är :) Kontonr och pris tack!



Vad skönt att L är så cool, lilla gumman!



KRAM till er båda!

Postat av: C a m i l l a

Skönt att ni känner er lugnare inför operationen. Det är guld värt att träffa bra doktorer (och sköterskor), som kan förklara och lugna.

Kram!

2009-02-11 @ 21:07:23
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mija

stort lycka till!!!!!

Det kommer att gå jättebra, jag lovar!

2009-02-12 @ 12:39:49
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback