Kan man?

Måste bara ge er ett boktips. När vi var på bibblan senaste hittade O. en bok som han väl kände igen från dagis. Den ville ha absout låna. Boken heter "Kan man....?" och är skriven av Petter Lidbeck och illustrerad av Lisen Adbåge.

När jag först tittade i boken fick jag nästan en liten chock. Den är verkligen speciell! Men jag fattade snabbt att det är ju sånt här barnen vill ha. Lite läskigt liksom. Boken blev snabbt en favvo här hemma. L. läste den ofta för O. och det dröjde inte länge förän han kunde boken utantill. ;) Pratade även om boken med en fröken på O:s dagis om boken och hon sa att dagisbarnen ÄLSKADE boken!

Några bilder från boken:







Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kanske ska köpa den till A i present.. ;) den gillar säkert han! haha hurra hurra hurra, du kommer hit :D

Postat av: Linda

Ja, den var verkligen speciell. I alla fall på bilderna man ser här. Kramar

2009-02-12 @ 19:52:26
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback