Semester

Jag har tagit lite semester från bloggen. Fullt upp och ingen inspiration. Ska ta tag i dagens bild igen sen. Det saknar jag. :)

I går bowlade vi. Jag fick storstryk av min 6-åriga dotter. Storstryk! ;) Det var tur att jag spelade mot henne. Hade egentligen tänkt att jag och sambon skulle spela mot varande och småisarna mot varandra. TUR att det inte blev så. Risken att sambon skulle fått agera bowlingklot vore stor. Jag är ju världens kassaste förlorare när jag spelar något mot honom. ;)

I dag har vi varit på vårat favoritmuseum. Det var jätteroligt, som vanligt. :)


Här posar sambon, jag och O.  vid värmekameran. Sambon har inte solglasögon, och jag är inte med barn. ;)


Hej vad det går.. ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback