Studiedag..

..hade barnen i går. Och jag var ledig. Det är så himla skönt att ha L. hemma. Saknar verkligen tiden innan hon började lekis. Speciellt de dagar jag är ledig. Är jag ledig ska mina barn vara ledig, punkt slut. ;) Synd att inte samhället tycker samma sak.

Anyway, vi hade en mysig ledig dag i går.



L. bakade chokladbollar. Det fixar hon själv nu för tiden. Hon är uppfödd med ett deciliter-mått i handen, kan man tro. ;)



Sen lärde hon sej virka! Snacka om att hon är mammas flicka. Här ligg-virkar hon lite, som hon sa. ;)

Allt medan O. tränade på nya coola dans-moves.



Dance, nothing left for me to do but dance
Off these bad times I´m going throw just dance
Got canned heat in my helas tonight, baby

You know this boogie is for real.

Det är inte hans favoritlåt, men den passar bra in. ;) Låten som fick honom att göra sånna här avancerade moves var nämligen den
HÄR. En låt han fastna för första gången han hörde den ( i lördags.. ). Antagligen fastnade han först och främst för den tuffa titeln. Han är mycket för allt tufft nu för tiden. Och så för mamma såklart: "Mamma, du är så snygg och gullig" sa han i går när vi gosade. ;) ÄR det inte av barn och alkisar man får höra sanningar? ;)) *haha*



I dag är O. och jag lediga. Är trött på jobbet så jag tog en komp-dag. Skönt, skönt, skönt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag är också ledig i dag, efter helgjobb - men till skillnad från dig njuter jag av att ha ett helt tomt hus att vara i. Maken började jobba i går efter att ha varit hemma i 2 månader med sin tumme och Felix åkte tillbaka till mamma i går kväll. Första gången jag är hemma en dag SJÄLV på, som sagt, 2 månader!

Jiiihaaaa!

Hoppas ni får en mysig dag!

Kram!

Postat av: Pippi

Jag har också en kille som älskar att dansa och som är svag för allt tufft och coolt :) Ändå är han världens gosigaste och kramigaste. Vilken tur vi haft som fått så härliga söner ♥ Ha en skön ledig dag! Kram!

2009-02-18 @ 08:31:37
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Linda

Skönt med lediga dagar, jag är också ledig idag. =) Jag ska ta dagen som den kommer.



Kramar

2009-02-18 @ 09:27:23
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback