Hemma i byhåla

Nu är vi hemma igen. Vi har haft det jättebra! Mysigt! Härligt att få umgås och uppleva med mina underbara ungar ♥ Det är ingen match att ha med dem någonstans, de finner sin plats överallt. :) ♥♥♥


En smolket i glädjebägaren var att L. ramlade och stukade foten nästsista dagen. Den svullnade upp och hon hade ont. Men vi köpte elastisk gasbinda och lindade foten så då gick det ganska bra att gå. Lilltufflan!

Jag älskar storstadspulsen! Tycker det är så himla härligt med liv och rörelse. Halva jag vill bo mitt i smeten, den andra halvan vill bo mitt ute på landet med inga grannar så långt ögat når. :)

Skriver mer någon annan dag!


Kommentarer
Postat av: Smilla

Stakars henne, hoppas de inte gör så ont längre.

Förstår din känsla det där att både vilja bo på landet och i storstan. Själv bor jag ju på landet, fast ser grannar när jag tittar ut har även en stor väg vid tomtgränsen :(

kram

Postat av: C a m i l l a

Välkomna hem! Men jag vill ju se massor av storstadsbider!

Kram!

2009-07-05 @ 15:35:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: JoVi

Härlig bild! Men vilken otur hon hade :/ Hoppas det är bättre nu!



Vad har ni gjort mer i Sthlm? Fame Factory-kändis, inte illa! :D



Kram!

2009-07-07 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback