Ambivalent

I dag har äntligen sambon fått en lägenhet. Jippie!
 
(Fast ändå känns det som jag bara vill lägga mej ner och grina i hjäl mej.)

Jag tror att jag ska fortsätta med den här bloggen + skaffa mej en lösenordsskyddad. Känner att jag kommer behöva skriva av mej endel nu, men kan inte göra det när jag inte vet vilka som läser. Är livrädd att någon idioto ska sitta och läsa och gnugga händerna av förtjusning.. Sånna människor finns tyvärr. Återkommer mer om mina bloggplaner senare. :)

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Fy vad jobbigt!!! Det är så slitigt då man är mitt uppe i en separation, men det ljusnar ju framöver.

Hoppas att jag får lösenord om du gör en lösenordsskyddad blogg, annars får du göra ett inlägg ibland hos mig och berätta hur det går.

KRAM! ♥

Postat av: Åsa

Härligt, men ändå inte.. Förstår att det är jobbigt! Jag tycker självklart att du ska lösenskydda dig.. finns knepigt folk överallt! Jag kan berätta om några märkliga människor.. en annan gång!

2009-07-28 @ 18:59:44
Postat av: Amlon

Camilla: Klart du får lösen!! Tack för snälla ord!



ÅSa: Usch, jag vill inte ens veta. Låt mej slippa! ;) KRAM

2009-07-28 @ 20:16:20
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Mija

Men gud..



Jag skrev precis ett mail till dig, då hade jag bara läst ditt ÖVERSTA inlägg, sen såg jag det här inlägget... ;)



Ja, vad ska jag säga.

Läs mailet och återkom.

Jag följer gärna båda om det blir aktuellt.



pussåkram

2009-07-28 @ 21:39:10
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Smilla

Usch jag förstår din känsla, tråkigt men ändå skönt. Jag tror det kommer att gå bra för dig =) Trots att det med alla säkerhet kommer bli en tung tid framöver....



kram

2009-07-30 @ 06:57:53
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback