Fest i staden


Simskola för L. först. Jag lovar, hon är där någonstans. ;)


Var och växlade pengar från min burk där jag slänger ner lite av varje. Det var 3188 kr. Välkommet bidrag till semesterkassan! :)


Hittade en fyrklöver. :)


Vi var på fest på stan. :) Vi åt mjukglass och jag kladdade ner linsen, som synes. Vi tittade på olika uppträdanden, och O. tyckte det var otroligt bra. Han dansade järnet på gågatan. ;) I morgon ska jag ner med barnen igen. På lördag ska jag dit själv med damerna. Det ska bli kuuuuuul! :)

Dagens snålaste: Vi köpte korv med bröd. O. råkade väl göra något så han tappade korven direkt han fått den. Men vi fick ingen ny, utan vi fick _köpa_ en ny. Löjligt, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad är det med dig å fyrklövrar..? :) Hela du är min fyrklöver! Ha det så kul med damerna å kom hit snart oxå! kram!

2009-06-26 @ 09:57:51
Postat av: C a m i l l a

Vilken härlig pengaburk!!!

Jag är mer för att sätta in och smyga undan en massa mellan olika konton på banken, där växer semesterpengarna för oss. Pengaburkar funkar inte i vårt hem.

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback