Fredag, tror jag

Ännu en härlig sommardag! Ursäkta kvaliteten på bilderna.. Kameran är helt nuts, så jag fotar med mobilen så länge.


O. och jag jämför våra armar. Han har ett otroligt pigment. Blir lätt brun och får en sån fin färg. Till skillnad mot min prickig korv-hud. Fräknar, fräknar, fräknar överallt. ;)


Vi var ute och cyklade. Då hittade vi smultron. Lycka och jubel!

Sen var vi på stadsfesten igen. Kul i dag med! Men eftersom jag är lite anonym så vill jag inte avslöja alltför mycket. Sätter in en bild sambon skickade från Metaltown nyss..


Slipknot ska det visst vara. Fick ett nytt sms av honom nu. "Så jvla braaa". ;) Tur att jag inte är med. Dels för jag tycker SLipknot suger, sen skulle jag vara rädd också. De är ju så läskiga! ;) Jag håller mej hellre till lite lugnare musik på hemmaplan.

Tänk att vissa är så RÅLÖSA att sambon åkt i väg på festival. Jag bara: OCH?! Jag vill inte följa med, och jag vill absolut inte förbjuda honom att åka. Han älskar musik! Fattar inte grejen varför det är så konstigt. Däremot kan inte jag fatta hur man kan åka ifrån ungarna i så många dagar, men det är en annan historia. ;) Men det är ju hans beslut, inte mitt. Jag är nervös för att jag ska iväg själv i morgonkväll, så jag är ju störd åt andra hållet. ;)

Nu ska jag nattsudda vidare. Jag har verkligen kommit in i semestern. Sena nätter och ingen koll på dagarna. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback