Hur tänker jag?



Hur tänkte jag när jag på väg hem efter jobbet i lördags köpte hårfärg. Jag hade jobbat 7-16. Jag var lite trött. Det inser jag nu när jag ser vilken hårfärg jag har köpt. Hej RÅTTA liksom. Så sjukt tråkig färg! Den ser mycket finare ut på kortet här än vad den gör på kartongen på riktigt. Jag fattar inte vad jag tänkte med! ;) Tur att jag är snål och köper billigaste hårfärgen, då gör det ingenting. ;)



Hur tänker jag när jag sätter på mej en ren tröja_ före_ frukost? Efter en frukost med fil och hallon ser tröjan ut så här.



Hur tänker jag när jag läser en spoiler på nätet om vem som vinner Project runaway. Sen glömmer bort det och har för mej att det är en annan som vinner. 

Jag till teenien: Jag VET vem som vinner! Jag har tjuvkikat
Heidi: The winner is Leeann!
Jag: VAAAA???




Hur tänker jag när jag valde "ett sånt jävla smart" lösenord till mitt bank-id. Och sen glömmer jag bort det _totalt_!? Vad sjutton var det??

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så rolig när du "tänker".. ;)

2009-06-09 @ 16:45:37
Postat av: C a m i l l a

Ha ha ha... =) Gillar din humor. Hoppas det löser sig med allt. ;)

Kram!

Postat av: Smilla

Skönt att höra att det finns fler som tänker fel ;)

kram

2009-06-10 @ 21:17:31
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback