Sommar idag


Grillspett ♥ Jag är inte mycket för att grilla kött, men grillspett älskar jag.


Min lekstuga. Som jag har lekt här. Älskar tapeten, den gör mej glad! :)) De vita fästerna på väggen är sängar man kunde rulla ut och fästa fast där. Det var så mysigt att sova i lekstugan. Fast jag vet inte om vi någonsin sov där en hel natt. Alltid var det någon som hörde något läskigt, så vi fick lov att springa in i huset. ;)









"..och jag har nya fräknar och ILLRÖTT sommarskinn..."
Naturligtvis glömde jag solkräm i dag. Same procedure as EVERY year, James. ;)

Hoppas ni alla har haft en solig dag! ♥ Med solskydd.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi två kan väl sova i lekstugan nästa gång.. :) berätta spökisar å mysa! Det vore nåt det..

2009-06-21 @ 23:07:36
Postat av: C a m i l l a

Ha ha ha... nä, skrattar inte åt din solbränna, det såg inte kul ut - däremot åt att jag skulle ta med min nya jacka till Tallinn... ha ha ha.... :) Du är rolig du.

Tyvärr har vi ju nyss varit i Tallinn och det var innan jag köpte jackan, annars hade den ju varit lika given som att ta med tandborsten.

Ha en fin måndag!

KRAM!

Postat av: Linda

Mums så gott med grillat. :) Soligt har vi haft i lördag o söndag och det fortsätter även idag. Härligt. :) Kram

2009-06-22 @ 09:22:31
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback