I likey!


I morgon är det min sista arbetsdag, sedan har jag semester i 4½ vecka. Det ska bli så sjukt skönt!

Just nu ÄLSKAR jag att ha tidiga semesterperioden, men jag kommer inte att älska det när jag ska börja jobba igen. Men så är det ju på mitt jobb tidig/sen semester- vartannat år.  Men inte tänka på det nu. Just nu är jag bara glad att jag slipper jobba första perioden. Vi har _bara_ ovana vikarier och vissa kommer inte ens få medicindelegation. Fattar inte hur det kommer att gå ihopp, vi gör ju nästan inget annat än att ge medicin! Förhoppningsvis har de hittat någon lösning på det när jag kommer tillbaka. ;)

Lite sommarkänsla:

*hahaha*

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

TREVLIG SEMESTER!!! Själv får jag vänta i 3½ vecka till, men man är inställd på det, så det går det också.

KRAM!

Postat av: Smilla

Skönt med semester. Själv är jag mammaledig nästan hela sommaren =) Fösökt att släppa jobbet när du är ledig, det har säkert löst sig tills du kommer tillbaka.

Och du jordgubbar är toppen =)

kram

2009-06-17 @ 08:57:34
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Pippi

Ha en skön semester :)

2009-06-17 @ 09:00:58
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Åsa

Jag är ju oxå ledig! Kom hit så är vi lediga ihop :)

2009-06-17 @ 13:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback