Äntligen i mitt kök



I dag var vi hemma hos mormor och morfar. Mat, mys och uteliv. Bättre sällskap finns inte! Det blev inte sämre att jag fick den här boken! Har önskat mej den jättelänge, men inte kommit mej för att köpa den. Tur att det finns andra som kommer sej för! Tack tack! ♥♥

I morgon fyller min fina O. fem år! Gulligaste bebispojken! ♥ :) Tänk vad förvånad jag blev när han kom ut ur min mage, tjock och svarthårig och med en snopp! Jag glömmer aldrig hur overkligt det kändes! Vi hade ju tre tjejer i familjen tidigare, så vi hade tagit förgivet att det skulle bli en till. Men inte då. Det blev världens bästa lillebror! ♥ Jag är så lycklig att det var han som kom, och inte ännu en tjej. Nog för att tjejer är exakt lika goa, men lite ombyte förnöjer. :) Finaste prinspojken, mammas lilla godbit, rocker-killen. Kärt barn har många namn. ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va snälla dom är :) Damn.. jag skulle ju ha köpt en grej som jag sett å skickat till O på födelsedagen, men annat kom ju som bekant i mellan.. Det kan komma nåt i veckan om jag har vägarna förbi stan! Kram å du är bäst!

2009-03-08 @ 22:07:18
Postat av: C a m i l l a

GRATTIS till lillebror!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback