Ett öga rött

Livet rullar på på Berget. Jag älskar att vab:a. :) L. är pigg och glad. Ögondroppar och salva går av bara farten. Det enda som hon tycker är lite jobbigt är solljuset. Och att ha glasögonen på sej långa stunder. Då ser hon dubbelt.



Ögat ser lite läskigt ut. Men det är som det ska vara. Märks på bilden att hon är brydd för ljuset av blixten.

 
I går var vi till bibblan, och i dag ska vi på stan och äta kinamat. Det är som att ha semester. :)

Det är så himla skönt att slippa jobbet. På måndag och två veckor framåt ska jag jobba natt. Det ska bli spännande att se vad de har att göra på natten. Enligt nattpersonalen är det ju SÅÅÅÅ mycket. När jag jobbade helg och vi hade magsjukan sa "Natten": Det har varit den jobbigaste helgen i mannaminne. Vi har ju haft MAGSJUKA!!". Precis som om vi på dagen inte hade haft det. Jag är så trött på att de inte förstår att vi har fullt upp _ändå_, utan magsjuka. De har tre rondningar per natt, sedan larm om det blir några. Thats it! Så jag känner det som om jag ska få semester när jag ska jobba natt. ;) Men det törs man väl inte säga till nattpersonalen som "har arbete upp till öronen". *haha*

Kommentarer
Postat av: Pippi

hihi Här är en till som gillar vabbandet :) Skönt att ögat efter omständigheterna ser bra ut - men hade jag bara sett fotot utan att veta vad osm hänt hade jag blivit rejält orolig ;) Ha en bra helg och kommande jobbarvecka! Kram!

Postat av: JoVi

Å vilket öga, lilla gumman! Ser nästan ut som mig i julas s

2009-03-20 @ 18:52:52
URL: http://joviskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback