Kalajs


O. ville ha en jordgubbstårta i år. Tyvärr hade de inga jordgubbar, så det fick bli hallon och blåbär. En riktig sommartårta som var så himla god! Om man får skryta lite?! ;) Ska ta mej en bit till snart.


Snällaste L. hade gjort ett brev i skolan till O. :) (Hej! Vad schysst du är när du är fem år) ;)


Jag råkade halka ute i dag. Skulle stampa på en kartong (för att få in den i återvinningen), som åkte i väg med mej ovanpå den. Det gjorde så ont. Men jag reste mej upp och tokskrattade så ingen skulle komma fram och visa sympati. Sympatin fick jag av O. när jag kom hem, i form av ett Batman-plåster. :)
 

O. tackar för alla som grattat honom! Här, privat och via sina egna bloggar. Tack!!!♥

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Supersnyggt plåster du fick! Vad snäll sonen var, som lät dig få ett sånt. ;)

Hoppas att ni fick en fortsatt fin födelsedag och att tårtan var lika god som den såg ut.

Kram till er på Berget!

Postat av: JoVi

Gottis! Vad har du i tårtan? Vi är så otroligt fantasilösa när det gäller tårtfyllning...barnen vill ALLTID ha mosade jordgubbar och marsansås. Men NÅN GÅNG (kanske när jag själv fyller år s) kan vi kanske göra nåt annat ;)



Vilket otroligt sött brev! Och plåstret sen, hur tufft som helst ;)

2009-03-12 @ 17:37:22
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Linda

Va snäll din son är, snygg plåster du fick av honom.

Mums, va gott tårtan ser ut. Kramar

2009-03-12 @ 19:50:15
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback