Mitt öråd

Den jag skickar hem i mitt öråd är Linda Isaksson!

Hon är ju urdålig i Robinson. När jag först läste att hon skulle ha Robinson tänkte jag att "Bonde söker fru-Linda" inte skulle passa in där. Nu när Robinson väl har börjat vet jag inte vad det är med Linda. Hon känns så kall, surig och bossig. Helt utan humor och värme. (Nu såg jag inte hela Robinson idag, så hon kanske hade några bra stunder när jag inte såg)

Förövrigt gillar jag Robinson. Även om det är lite väl mycket paktande redan nu. Jag har redan småfavoriter och folk jag INTE gillar. Christian tex, han gillar jag inte. What´s with the dialekt liksom..? ;) Nästan hela hans lag består av de jag inte gillar.

Vem åker hem i ditt öråd?

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag tyckte att Robinson började bli riktigt bra i går, nästan som på gamla goda tiden.

Kram!

Postat av: Mija

Å jag missade Robinson i lördags.. Var på fest, och ville inte säga åt värdparet att sätta på teven direkt.. skratt



Ska försöka hitta avsnittet på nätet istället tänkte jag.. Jag gillar nog årets Robinson.. Verkar intrigfyllt allaredan. Lovar gott.



Kram på dig

2009-03-31 @ 19:45:23
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Mija

Förresten.

Vilken underbar pianolåt! Jag la den i mina favoriter. Underbar..



2009-03-31 @ 19:45:51
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback