Coo, coo, ca-choo, Mrs Robinson

Så var Robinson-finalen över. Jag tyckte det var urtrist att Ellenor vann. Se bara vad jag skrev här.. Tycker hon är lika tråkig fortfarande. Hon råkade vinna rätt tävlingar bara. Det var väl bra, fast hon var ändå så tråkig! ;) Vi tokhejade på Jarmo här hemma. L., som nog var ganska trött efter kalaset, började gråta när Ellenor vann. ;) Jag och teenien var nära att göra det vi med. ;)

Tillägg: Helst hade jag sett Blomman som vinnare!

Robinson är ju blodigt allvar ju! ;)



Kolla in den här killen. My god, vad duktig!  11år, och har spelat gitarr i 2 år. Helt galet!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ellinor gjorde det bra! Hon höll en låg profil och gav järnet då det verkligen behövdes. :)

Men jag gillade Jarmo också... och Anna... egentligen ville jag att Anna eller Erik från träsket skulle vinna.

Blev i alla fall GLAD att inte den hemska Nina vann.

Ja ja - smaken är som baken.

Krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback