Geeks och annat

Christians grinshow var det mest patetiska jag sett _någonsin_ i Robinson! Ranjits tacktal ligger inte långt efter. Så löjligt  och genomskinligt att två som typ har kunnat gå över lik för att vinna, helst plötsligt vänder på en 5-öring. *hahaha* Skönt att Christian är borta nu, fast jag kommer sakna den adrenalinkick han ger mej. ;))

Förövrigt jobbade jag min sjätte dag på raken i dag. I morgon ska jag också jobba. Jag är trött! Jag fattar inte hur jag klarade att vara "timmis" förr. Då var sju dagar på raken vardagsmat. Kan ha att göra med att jag var *viskar* yngre på den tiden.. ;) Plus att jobbet då var mindre tugnt, fysiskt och psykiskt. Plus att jag bara hade ett barn på den tiden. Hur kunde man någonsin tycka det var mycket med ETT barn?? ;)

Jag har fått paranoja när det gäller bloggen. Det finns några människor jag _absolut inte_ vill ska läsa min blogg. Inte för att jag vet att de gör det. Men bara tanken på att de KAN göra det är läskig. Kanske lösenordsskyddar jag, kanske skaffar jag en ny blogg, kanske skiter jag i det och fortsätter som vanligt?


O. fick en ny tröja av mormor och morfar. Han blev överlycklig! Han kallar Yoda för MÄSTER YODA.;)) Han kommer att älska SW-filmerna när han får se dem. Flera på hans _dagis_ har redan sett dem, så han är lite ute. ;) 

Min O. har namnsdag i dag. Hurra! Sen fyller Bobbo år! Grattis! ♥ 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ha ha... ja, visst var det löjligt! :) Snacka om att "vilja" lämna i stället för att bli utröstad och inte tåla den förnedringen.

Men jag bara älskar Robinson! Det är bäst!

KRAM!

Postat av: Josefine

Känner igen det sär, man vill inte att vissa människor ska läsa ens blogg...

2009-05-02 @ 22:31:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Smilla

Ja det är svårt med vilka man vill ha som bloggläsare....Ingen (utom mina närmaste som jag bor med) vet att jag bloggar. Jo två har jag träffat och en känner min sambo dom jobba på samma erbetsplats för ca 10år sedan och jag har vunnit en bloggtävling hos henne.



Gratta O på namnsdagen =)



kram

2009-05-03 @ 15:06:39
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback