Tips från coachen


Nyss när vi lämnat L. i skolan fick jag en cool-lektion av O. Så här går det till att bli cool:

♥ Ha öppen jacka
♥ Tuffa gummistövlar med döskallar
♥ Coola jeans
♥ Yoda-tröja
♥ HÄNDERNA I JEANSFICKORNA!!!
♥ Gå med coola steg
♥ Prata med extra cool röst, typ amerikansk brytning.


;)

Tyvärr hade ocoola mamman tagit fram en randig mössa och inte Blixten McQueen-mössan som han brukar ha. Då skulle ha om möjligt bli ännu coolare!

Jag är ganska ocool med sneakers, jeanskjol, stängd jacka, randig tröja, kobent och med helt vanlig dialekt. Tur att jag får gå i cool-skola hos Mr Cool. :))

Kommentarer
Postat av: Åsa

Då kanske han kan lära oss att vara cool när vi kommer om två veckor ;)

2009-05-15 @ 11:49:07
Postat av: C a m i l l a

Jag skulle verkligen behöva gå i cool-kurs jag också. Vet att det är coolare med öppen jacka, men ack så kallt...

KRAM och ha en fin helg!

Postat av: Smilla

Hihi, min lillkille på snar 2, stoppa händerna i fickan och ser så cool ut. Men din kille ser nog om möjligt ännu coolare ut ;)

kram

2009-05-20 @ 14:28:38
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback