Återträff

I ¨går var det äntligen dags för min återträff med 9:an. Det var alla 9:or i kommunen som gick ut 1989. I från min klass var det bara 9 stycken, kasst. Men vad kul vi hade det!! :) Det vatr så kul att träffa alla gamla kompisar från förr! Det är nästan så jag tror att jag ska skffa mej Facebook för att hålla kontakten med dem. :) Men bara nästan.. ;)


Började med en liten cider när barnen hade åkt  iväg. Det började ju redan kl. 18 så det var helstressigt! Fick fixa mej i ett huj.

Velade länge och väl om skovalet, men det blev de röda. "So not 36" som P. sa igår. ;) (Ser ut som jag har elefansjukan! ;))

 sen tog jag bussen upp till min älskling J. Busschaffören sa att jag hade ett charmerande leende. hihi. Sen satt vi hos J. en stund och fnissade upp oss. ;) J. och jag har ju varit nära vänner sedan vi var 5 år. Så vi har många minnen ihop! :)

Sen skjustade J:s goa kille oss till dit vi skulle vara. Sen var det bara: NU KÖÖÖÖR VI! Herregud vilken kväll. Det var vin och drinkar och cider högt och lågt. Det var längesedan jag skrattade så mycket, och kramades så mycket med alla. En gammal klasskompis, F. sa att det var som att komma tillbaka till kapphallen direkt han hörde J. och mej skratta. Det var var han minns mest av oss. ;)

Så här ser vi ut när vi är i vårt esse. Jag är en aning rödblommig av vinet.. ;) Vissa hade jag inte sett på massor av år. En av mina klasskompisar var tex barnmorska. Det trodde jag aldrig! Men himla kul att man kan ha så fel om folk.

Jag dansade (!!!!!!) järnet igår, och det var skitkul! Sen efter festen drog vi på efterfest på en MC-klubb. *tihi* Tycker den här bilden talar rätt mycket för sej själv..


Sen fick jag skjuts hem och däckade direkt. Det var längesedan jag hade så kuuuuul! Tror det eller ej så var jag pigg när jag vaknade också. ;)

Snart ska vi på Kommunfesten också. Min motivation är lika med noll. Går omkring i joggingbrallor och känner mej off. Men det är väl bara att svida om och ladda om!

NU KÖR VI! ;))

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Vad härligt ni haft det! Det var riktigt länge sedan jag var ut på något roligt, nu blev jag nästan lite avundsjuk. Snygg som sjutton var du också i nya blusen.

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback