November rain

Jag har alldeles glömt bort bloggen sen barnen kom hem. :) Äntligen är jag hel igen. I fredags hade vi fredagsmys. I går, lördag, var vi på bio. Vi såg "Upp" och den gillade vi alla tre. Spännande och rolig. Rekommenderas! Efteråt gick vi till en park och kastade en massa löv på varandra. Småisaran samlade sitt guld, dvs kastanjer! ;)



Sen gick vi till kyrkogården. Det var så fint där igår.



Sen gick vi och köpte godis. Såg ett väggord i fönstret som jag tyckte om. Påminde mej om Sandra Kim och den gamla topplåten J'aime la vie. :)



I dag har jag gjort köttfärsbiffar. Sen har jag och L. röjt på hennes rum och, gjort fruktsallad. Tonåringen är och hälsar på M. (fd sambo, Inte hennes pappa alltså). Det är inte bara nackdelar med att inte leva i kärnfamilj. ;) Snart ska vi ta en promenad.

I morgon börjar skolan igen. Det har varit så skönt att ha haft en pigg tjej här hemma den här veckan. L. är har stort sömnbehov och blir så trött av en vecka i skolan. På fredagskvällarna somnar hon alltid tidigt i soffan. Så det har varit jätteskönt för henne att få vila upp sej ordentligt. I dag sov vi till 9.45. Skönt! :)

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback