Julkänsla och Åke

Nu är det ju inte så långt kvar till jul. I dag botaniserade jag i mina julböcker och skrev upp det som jag kom på som jag vill göra till jul. Alltså vi snackar godsaker.. ;) Som min jobbarkompis P. säger: Nu börjar A:s tid! ;)

Har jag missat något?


Ambitionerna är höga. ;)

O. skrev också sin viktigaste lista:


;) ♥

L. skrev också en viktig lista. Hon skrev "Mamma, pappa, L., M., O., och F. är bäst i väden tyker jag". Jag blev nästan lite tårögd då.

Vi har haft lite Halloween-festligt hemma i helgen. Såklart! Barnen tycker ju det är superkul. :)


Här är Åke. Han har hängt med i många år nu. Han är uppkallad efter våran hyresvärd. I år har Åke fått hedersplatsen i vårat gardinlösa vardagsrumsfönster. Han hänger där och njuter av utsikten. Åke hoppas att ni ser att han har tappat en tand.


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Oh, my god! Vilken lista! Den skulle jag nästan få ångest av - men det är ju iofs ett tag till jul.

Åke! Vilken kille! :-D Er hyresvärd borde vara stolt.

KRAM!

Postat av: Amlon

Camilla: Det är en lista på saker jag vill göra, inte måste ! :) Jag älskar ju att pyssla med sånt! :) Ja, visst är Åke fin!? ;) Kram!

2009-11-02 @ 12:05:45
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: JoVi

Häääääääääärlig lista, jag vill smaka allt :P



Vad det är mysigt att läsa om dina gottis-planer och barnens fina listor ♥

2009-11-02 @ 13:16:59
Postat av: Linda

Oj, vilken lista. Jag skulle också vilja göra en del godsaker till jul men kommer nog inte göra så mycket av allt.



Va fin Åke är :)



Kram

2009-11-02 @ 15:27:24
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Åsa

Shit vad mkt gott du listade ♥ Jag vill smaka.. :) får ta vägarna förbi dig på väg hem till jul tror jag.. KRAM!

2009-11-02 @ 19:15:24
URL: http://fialottapersson.blogspot.com
Postat av: JoVi

Idag är en sån där dag när jag tittar in till mina favoritbloggare om och om igen, så tittut igen ! :)

2009-11-03 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback